آغاز ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور نوبت 19(پذیرش بهمن) ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت نوزدهم سال 1397 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور آغاز شد .

 بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 از روز یک شنبه 29 مهر ماه لغایت یک شنبه 6 آبان ماه می باشد .
داوطلبان می بایست در بازه زمانی تعیین شده به سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 مراجعه کرده و پس از دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 آن را به دقت مطالعه نمایند . در این دفترچه منابع آزمون ، مدارک و نحوه ثبت نام و لیست رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور با جزئیات کامل شرح داده شده است .  متقاضیان پس از بررسی تمامی شرایط و ضوابط و پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 مجاز به ثبت نام در این مرحله می باشد .

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97

همان طور که می دانید مجوز شرکت در هر آزمونی ، داشتن شرایط لازم برای ثبت نام می باشد . ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 نیز شرایط و ضوابطی دارد که برخی از مهم ترین بندهای آن به شرح زیر می باشد :

1 – داشتن شرایط عمومی شرکت در کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97

2 – داشتن مدرک کارشناسی ( پیوسته یا ناپیوسته ) یا بالاتر مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت

3 – دانشجویان سال آخر کارشناسی که حداکثر تا تاریخ 30 بهمن 97 فارغ التحصیل شوند .

سازمان سنجش در خصوص متقاضیان دارای شرایط خاص هم چون داوطلبان دارای مدرک معادل و طلاب حوزه های علمیه نکات و تبصره هایی را عنوان کرده که در دفترچه ثبت نام بخش شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 به آن پرداخته شده است .

از جمله شرایط مهم دیگر برای داوطلبان مرد مقررات وظیفه عمومی می باشد که علاوه بر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی می بایست وضعیت نظام وظیفه خود را مشخص نمایند و بر اساس قوانین درج شده در دفترچه برای ثبت نام اقدام نمایند .

مزایای ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97

  • ثبت نام و شرکت در کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 از مزایایی برخوردار است که بسیاری از داوطلبان به همین دلیل علاقه مند به شرکت در این آزمون می باشند . 

  • در کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 شرط تجانس رشته وجود نداشته و داوطلبان بدون توجه به عنوان رشته تحصیلی کارشناسی خود می توانند در کد رشته امتحانی مورد علاقه خود ( به جز رشته های مهندسی معماری و طراحی شهری ) ثبت نام نمایند .
     
  • شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 نسبت به شهریه برخی دوره ها هم چون شهریه کارشناسی ارشد غیرانتفاعی 97 و شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 کم تر می باشد .
     
  • سوالات آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از منابع مشخصی که سازمان سنجش اعلام می کند طراحی می شود .
     
  • منابع کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور همان دروسی است که داوطلب می بایست در ترم 1 مقطع کارشناسی ارشد پاس کند . از این رو داوطلب با شرکت در این آزمون گویا در امتحانات پایان ترم 1 شرکت کرده است .
     
  • پذیرش دانشجو در کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور برای نیمسال دوم یعنی بهمن ماه صورت می گیرد ، از این رو داوطلبانی که تا تاریخ 30 بهمن 97 فارغ التحصیل می شوند هم می توانند در این آزمون شرکت نمایند .  
     
  • متقاضیان در زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 20 کد رشته محل مورد علاقه خود را انتخاب می نمایند . در واقع انتخاب رشته کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 به صورت مجزا انجام نمی شود

رشته های کارشناسی ارشد موجود در دانشگاه پیام نور تربت حیدریه
1-روانشناسی تربیتی
2-زبان شناسی همگانی
3-شیمی آلی
4-علوم دامی (تغذیه دام)
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر